dimarts, 7 d’abril del 2020

Bon dia a tothom
Ja estau desperts? berenats i dents netes? idò llestos per començar un nou dia, ànims!!! 🌞

Avui és  dimarts 7 d'abril 2020 (ho encerclam a l'agenda)

Avui farem lectura i repassarem (ca, co, cu, que, qui)
           Llegirem les dues lectures curtes i trobarem les paraules  que tenen   ca,  co,  cu    i  que qui,  i les escriurem a un full, d'acord?

                                                       ca   co   cu


                                                          que    qui


✔ Els qui acaben ràpid poden fer el copiat de la lectura.

De matemàtiques: Avui ens imaginam que anam al cine...




Aquestes són les vostres  endevinalles  de la setmana passada:

Em semblo un poc a un ratolí
però jo som més d'estar per casa.
I el meu nom és anglès!

                                       (Nacho)

Et dono llet i llana
i per parlar dic be.
Si no saps el meu nom
jo mai no te'l diré.

               (Pau)

Mig groga i mig negra,
vaig de flor en flor,
si molt em molestes
et clavo un fibló.

              (Hugo F.)

És una cosa que serveix 
per a que se montin els nins petits.

                                                     (Clara)

Soc un animal que
m'agrada molt jugar,
però qualque ratet
m'has de treure a passejar.

                                               (Aina)

                          Ja sabeu què són?

N'Hugo i n'Antía tenen una dita d'abril ben xula:

PER ABRIL NO ET TREGUIS NI UN FIL     Què vol dir?

I unes quantes fotos més...



                       En Pau cuinant i amb els seus cans



Na Valeria amb la seva titella i també ha fet pa amb la seva mamà


En Gerard ha fet un pa amb una pinta boníssima!

 i en Dani ha fet una coca deliciosa...

N'Hugo ens mostra el seu mòbil d'ous de Pasqua, xulíssim! 


I  n'Aina amb la seva súper titella!

Moltes gràcies per enviar fotos! 👌👌👌

Fins demà, Susana 😉


             

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada